Ez a hülye bige tegnap egész este azzal a pasassal szemezett, nekem meg nem hagyott teret, hogy kibontakozzak, pedig szemezésben én vagyok a király! épp csak szemet vetettem egy csajra amikor észrevette és rögtön papucsba bújtatta alábát, na vége is lett a mozizásnak..

De most komolyan! Mért kell engem szégyellni? Mind mások vagyunk, egy kicsit több toleranciát ha kérhetném! Nem vagyok rondább, mint Mickey Rurke és amúgy is: egy férfi elég ha egy fokkal szebb az ördögnél nem?


A bejegyzés trackback címe:

https://belaatyukszem.blog.hu/api/trackback/id/tr871136955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aronsolkim 2009.05.26. 09:38:30

Hogy vagy Kedves?
Rég hallottam felöled? Milyen volt a hétvége? Hogy szolgál az egészséged?

aronsolkim 2009.05.27. 14:42:49

Meghaltál?! .....neeeeee, mondd hogy még nem!!!

Béla, a tyukszem 2009.05.27. 14:45:39

Dehogyis , csak ez a hülye túl sokat dolgozik, én meg csak az ő kezével tudok írni! ha nem vigyáz azt is birtokba veszem...

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2009.05.27. 16:40:05

béla, holnap lehet, hogy tyúkszemügyre veheted gyula faterját, kornt az aranypengén
süti beállítások módosítása